Suiton, Daibakufu no Jutsu Wielkie, wodne tornado. Można w nim ukryć bronie. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 120 Obrażenia: 4k12 Celność: 75% Czas wykonania: 4 Wymagane: NinJutsu: 17 Koszt techniki: 20 [ B ]
Suiton, Suikoudan no Jutsu Polega na uderzeniu w przeciwnika skoncentrowanym strumieniem wody. Aby ją wykonać shinobi musi znajdować się blisko zbiornika wodnego. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 55 Obrażenia: 60 Celność: 85% Czas wykonania: 3 Wymagane: NinJutsu: 14, Źródło wody
Suiton, Suiryuudan no Jutsu Potężny strumień wody, zamieniąjący się w wielkiego smoka. W tej technice także potrzebujemy źródła wody. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 140 Obrażenia: 84 Celność: 95% Czas wykonania: 5 Wymagane: NinJutsu: 26, Kontrola Chakry: 18, Źródło wody
Suiton, Suishouha Wielka fala, nisząca wszystko na swojej drodze. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 220 Obrażenia: 120 Celność: 70% Czas wykonania: 4 Wymagane: NinJutsu: 33
Suiton, Teppoudama Technika może być wykonywana jedynie przez duże zwierzęta. Wykonujący zbiera wodę w ustach, miesza ją ze swoją chakrą, następnie atakuje kulą wodną. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 45 Obrażenia: 150 Celność: 45% Czas wykonania: 2 Wymagane: NinJutsu: 16, Źródło wody
Kirigakure no Jutsu Użytkownik tej techniki tworzy gęstą mgłę, uniemożliwiającą atak, ale on sam może zaatakować bez problemu. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 20/tura Obrażenia: Nie Dotyczy Celność: Nie Dotyczy Czas wykonania: 1 Wymagane: NinJutsu: 6
Mizu Bunshin no Jutsu Wodna replikacja, zdolna do ataku. Posiada jednak marny ułamek siły wykonującego. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 20/klon Obrażenia: 1/2 Oryginału Celność: Nie Dotyczy Czas wykonania: 2 Wymagane: NinJutsu: 9, Kontrola Chakry: 7, Źródło wody
Suirou no Jutsu Zamknięcie przeciwników w wodnym więzieniu. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 55 Obrażenia: 15/tura Celność: 80% Czas wykonania: 1 Wymagane: NinJutsu: 16, Kontrola Chakry: 12
Mizu Hando no Jutsu Z dowolnej ilości wody wyłaniają się ręce wykonane z wody. Mogą one uderzać w przeciwnika lub go udusić. Wykonujący musi stać nieruchomo podczas wykonywania. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: Na początku: 20; Potem co turę: 10 Obrażenia: 3k20 Celność: 90%, Z zaskoczenia: 100% Wymagane: 16 Ninjutsu Czas wykonania: 2
|