Iwa Kawarimi Shinobi rozpada się na drobne kamienne kawałeczki zapobiegając atakowi, by chwilę potem wrócić do swojej oryginalnej postaci. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 25 Obrażenia: Odbite obrażenia: 18 Celność: Nie Dotyczy Czas wykonania: 2 Wymagane: Kawarimi no Jutsu, NinJutsu: 7
Doro Kawarimi Ciało użytkownika tej techniki zamienia się w błoto, to sposób na obronę przed nieoczekiwanymi atakami. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 20 Obrażenia: Nie Dotyczy Celność: Nie Dotyczy Czas wykonania: 2 Wymagane: Kawarimi No Jutsu, NinJutsu: 6
Meisai Gakure no Jutsu Technika kamuflażu. Osoby używające jej mogą zamaskować się przy jakimś głazie przybierając jego kolory. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 25 Obrażenia: Nie Dotyczy Celność: Nie Dotyczy Czas wykonania: 3 Wymagane: GenJutsu: 8, Wzrok 6 Koszt techniki: 10 [ D ]
Hiru Masshou, Bouka no Jutsu Dosłownie uniemożliwienie ataku. Wybrana część ciała asymiluje właściwości twardej skały. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 30/ częśc ciała Obrażenia: Odbite obrażenia: 16 Celność: Nie Dotyczy Czas wykonania: 1 Wymagane: NinJutsu: 12
Doton, Daijigoku no Jutsu Wybrane miejsce nagle zaczyna zapadać się pod ziemię z ogromną prędkością, użytkownik musi przystawić ręcę do ziemi. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 60 Obrażenia: 40 Celność: Nie Dotyczy Czas wykonania: 2 Wymagane: NinJutsu: 18
Doton, Sanseki Seisha Użytkownik zamienia się w toczący się głaz. Technika podobna do Jutsu klanu Akimichi - Nikutai Tama. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 45 Obrażenia: 48 Celność: 60% Czas wykonania: 3 Wymagane: NinJutsu: 14, Wytrzymałość: 11
Yahumuki "Kamienna Zamieć''. Atak wieloma małymi kamieniami. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 10/kamień Obrażenia: 1 Kamień: 18 Celność: 75% Czas wykonania: 2 Wymagane: NinJutsu: 12, Kamienie
Doton, Doton, Iwa Yado Kuzushi Zawalenie kamienistego dachu. Szybka i skuteczna technika. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 85 Obrażenia: 80 Celność: Nie Dotyczy Czas wykonania: 3 Wymagane: NinJutsu: 17, Kontrola Chakry: 11, Przebywanie w/obok budynku
Doton, Retsudo Tenshou Przyłożenie ręki do podłoża, które powoduje trzęsienie ziemi. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 120 Obrażenia: 100 Celność: Nie Dotyczy Czas wykonania: 4 Wymagane: NinJutsu: 29
Doton, Doroku Gaeshi Shinobi wykorzystuje płat wyrwany z ziemi jako swoją tarczę. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 25 Obrażenia: Nie Dotyczy Celność: Nie Dotyczy Czas wykonania: 2 Wymagane: Siła: 15, NinJutsu: 10
Doton, Doryo Dango Użytkownik tej techniki wyrywa ogromną masę ziemi spod siebie, którą może rzucić w przeciwnika. Technika wymaga potężnej siły i dużych zasobów chakry. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 50 Obrażenia: 2x 36 Celność: 85% Czas wykonania: 4 Wymagane: Siła: 22, NinJutsu: 17
Doton, Doryuu Heki Z błota powstaje bardzo wytrzymała, potężna skała, służąca za tarczę. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 5/ metr sześcienny Obrażenia: Nie Dotyczy Celność: Nie Dotyczy Czas wykonania: 3 Wymagane: NinJutsu: 16, Kontrola Chakry: 12 Koszt techniki:
Doton, Doryuu Taiga Użytkownik atakuje rzeką błota o ogromnej sile. Technika wykorzystywana głownie do unieruchomienia przeciwnika. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 30/ 10 metrów kwadratowych Obrażenia: Nie Dotyczy Celność: Nie Dotyczy Czas wykonania: 3 Wymagane: NinJutsu: 17, GenJutsu: 10 Koszt techniki: Doton, Doryuudan Technika często stosowana razem z Doryuu Taiga, polega na zaatakowaniu serią pocisków z paszczy błotnego smoka. (Ilośc pocisków 1k12) Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 60 Obrażenia: Zwykły pocisk błotny: 24, Podpalony: 60 Celność: 80% Czas wykonania: 3 Wymagane: NinJutsu: 12, Kontrola Chakry: 12 Koszt techniki:
Doton, Kekai - Dorou Doumu Technika polega na zamknięciu swoich przeciwników w ,,więzieniu'' z ziemi, ktorego ściany są utrzymywane za pomocą chakry. Użytkownik tej techniki może dodatkowo pochłaniać chakrę swoich ofiar. Technika ma jedną wadę - w niektórych miejscach ściany ,,więzienia'' są słabsze. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 60 Obrażenia: Kradnie co turę 10 chakry, shinobi znajdującym się w środku. Celność: 100% Czas wykonania: 3 Wymagane: NinJutsu: 22
Doton, Shinjuu Zanshu no Jutsu Technika polega na schowaniu się pod ziemią, złapaniu ofiary, a następnie zamienieniu się z nią miejscami. W efekcie przeciwnik znajduje się pod ziemią, jest całkowicie unieruchomiony, wystaje mu tylko głowa. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 20 Obrażenia: Unieruchamia cel na kilka tur (6) Celność: 100% Czas wykonania: 2 Wymagane: Szybkość: 8, NinJutsu: 6
Doton, Yomi Numa Technika zamieniająca podłoże w grząskie bagno. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 150 Obrażenia: Topi cel, trzeba się szybko wydostać albo koniec gry. Celność: 95% Czas wykonania: 4 Wymagane: NinJutsu: 23
Ninpou, Hi no Hagane Zrzucenie kamiennej lawiny na przeciwników. Ilość kamieni 2k20 Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 95 Obrażenia: Kamień: 20 Celność: 65% Czas wykonania: 3 Wymagane: NinJutsu: 19
Suna Bunshin Piaskowy klon, nie może oddalać się zbytnio od swojej pierwotnej formy, więc jest używany głownie w defensywie. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 20/klon Obrażenia: Tyle co użytkownik Celność: Nie Dotyczy Czas wykonania: 3 Wymagane: NinJutsu: 10, Kontrola Chakry: 10, piasek
Suna no Tale Piaskowa obrona. Może być opanowana tylko przez osoby znakomicie kontrolujący piasek. Wymaga dużej ilości chakry. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 30/tura Obrażenia: Nie Dotyczy Celność: 95% na obrone przed atakiem Czas wykonania: 1 Wymagane: NinJutsu: 24, Kontrola Chakry: 20, piasek
Suna no Yoroi Regenerujący się piaskowy pancerz, służy głównie do obrony przed technikami TaiJutsu. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 50 Obrażenia: Nie Dotyczy Celność: Nie Dotyczy Czas wykonania: 3 Wymagane: NinJutsu: 16, Kontrola Chakry: 13, piasek
Shukaku no Tate Przywołanie poteżnej, bardzo twardej i trudnej do przebicia ściany o wizerunku demona piasku - Shuukaku. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 150 Obrażenia: Nie Dotyczy Celność: Nie Dotyczy Wymagane: NinJutsu: 30, Kontrola Chakry: 25, piasek Czas wykonania: 4
Suna Shigure Inaczej piaskowy deszcz. Ma za zadanie unieruchomić przeciwnka z zaskoczenia. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 70 Obrażenia: Nie Dotyczy Celność: 80% Czas wykonania: 3 Wymagane: NinJutsu: 12, Kontrola Chakry: 14, piasek
Ryuusa Bakuryu Technika polegająca na stworzeniu piaskowej lawiny, która może przemienić krajobraz w pustynie. Wymaga od użytkownika ogromnych zasobów piasku. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 250 Obrażenia: 200 Celność: 95% Czas wykonania: 4 Wymagane: NinJutsu: 34, piasek
Sabaku Taisou Użytkownik przykłada ręce do pustynnego podłoża, atakując paroma falami uderzeniowymi rozchodzącymi się po piasku. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 120 Obrażenia: 144 Celność: Nie Dotyczy Czas wykonania: 3 Wymagane: NinJutsu: 27, piaskowe podłoże
Sabaku Kyuu/Sabaku SouSou Piasek unieruchamia przeciwnika, tworząc wokół niego zwartą otoczkę. Następnie ofiara jest zmiażdzona uciskającymi ścianami. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 100 Obrażenia: Zabija, chyba, że ma się na sobie jakąś zbroje, wtedy zabiera 80% życia Celność: 95% Czas wykonania: 3 Wymagane: NinJutsu: 20, Kontrola Chakry: 15, piasek
Suna Shuriken Seria pocisków wytworzonych z piasku, zbliżonych wyglądem do shurikenów. Ilośc pocisków: 1k20. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 50 Obrażenia: pocisk: 24 Celność: 75% Czas wykonania: 1 Wymagane: NinJutsu: 8, Kontrola Chakry: 8, piasek
|