Karakuri Jedna z podstawowych technik TaiJutsu, jest to błyskawiczny unik. Postać odskakuje w tył, do przodu lub w bok. Zwiększa szansę na unik o 50%. Typ: TaiJutsu Koszt punktów wytrzymałości: 5 Obrażenia: nie dotyczy Celność: nie dotyczy Czas wykonania: 1 Wymagane: tai 5
Kage Buyou Technika stosowana tylko w locie. Postać pojawia się dokładnie pod oponentem, tak jakby był jego cieniem, oraz leci/spada zgodnie z jego trajektorią lotu. Postać wykorzystywana do zmylenia przeciwnika, lub do zaczęcia sekwencji ruchów zaraz po wybiciu przeciwnika. Typ: TaiJutsu Koszt punktów wytrzymałości: 5 Obrażenia: nie dotyczy Celność: nie dotyczy Czas wykonania: 2 Wymagane: TaiJutsu: 3,
Senen Goroshi Śmieszna technika, do jej użycia stosowany jest znak tygrysa. Jest to tak zwana "lewatywka". Typ: TaiJutsu Koszt punktów wytrzymałości: 5 Obrażenia: 5, Status: Unieruchomienie (10%) Celność: 100% (tylko z zakoczenia) Czas wykonania: 2 Wymagane: TaiJutsu: 3
Tokken Podstawowa technika TaiJutsu. Polega na uderzeniu przeciwnika plecami z rozpędu. Typ: TaiJutsu Koszt punktów wytrzymałości: 10 Obrażenia: 12 Celność: 70%, podczas trafienia jest 80% szansy, że cel się przewróci Czas wykonania: 2 Wymagane: TaiJutsu: 4, Siła: 4
Konoha Reppuu Technika polegająca na podcięciu nóg przeciwnika i odrzuceniu go do tyłu. Typ: TaiJutsu Koszt punktów wytrzymałości: 5 Obrażenia: 20 Celność: 95% Czas wykonania: 2 Wymagane: TaiJutsu: 4
Ushiro Hi-Ru Charakterystyczne kopnięcie, wykonuje się je piętą. Po wykonaniu uderzenia wraca się do pozycji wyjściowej, lub kopie się drugą nogą. Typ: TaiJutsu Koszt punktów wytrzymałości: 10 Obrażenia: 2x 20 Celność: 85% Czas wykonania: 1 Wymagane: TaiJutsu: 5, ]
Konoha Senpuu Obrotowy szybki kopniak skierowany na przeciwnika. Typ: TaiJutsu Koszt punktów wytrzymałości: 10 Obrażenia: 36 Celność: 70% Czas wykonania: 2 Wymagane: TaiJutsu: 6, Szybkość: 6
Konoha Gouriki Senpuu Atak podobny do Konoha Senpuu, tym razem użytkownik atakuje po zrobieniu paru obrotów. Typ: TaiJutsu Koszt punktów wytrzymałości: 20 Obrażenia: 24 + 20 Celność: 65% Czas wykonania: 3 Wymagane: TaiJutsu: 10, Szybkość: 12
Shishi Rendan Combo wymyślone przez Uchiha Sasuke. Składa się z czterech elementów. Do wykonania w powietrzu. Typ: TaiJutsu Koszt punktów wytrzymałości: 40 Obrażenia: 48 Celność: 70% Czas wykonania: 3 Wymagane: TaiJutsu: 14
Taren Ken Technika wymagająca dużej szybkości ataku. Polega na błyskawicznym wprowadzeniu kilku ciosów pięścią. Liczba ciosów: 12 Typ: TaiJutsu Koszt punktów wytrzymałości: 50 Obrażenia: 20/cios Celność: 95% Czas Wykonania: 2 Wymagane: TaiJutsu: 15, Szybkość: 15
Taren Kyaku Odpowiednik Taren Ken, tylko że teraz ciosy wyprowadzamy nogą. Liczba ciosów: 1k12. Typ: TaiJutsu Koszt punktów kondycji: 55 Obrażenia: 3k8/cios Celność: 95% Czas wykonania: 1 Wymagane: TaiJutsu: 18, Szybkość: 15
Uzumaki Naruto Rendan Jak sama nazwa mówi, combo zostało wymyślone przez Uzumakiego. Jest dość skomplikowane, do jego wykonania potrzeba paru osób (lub klonów). Typ: TaiJutsu Koszt punktów kondycji: 15 Obrażenia: liczba osób x40 Celność: 95% Czas wykonania: 3 Wymagane: TaiJutsu: 18, kilka osób
|