Bunshin no Jutsu Użytkownik tej techniki tworzy klony, którymi steruje telepatycznie. Niestety te klony to tylko złudzenia, które nie mogą nic zrobić przeciwnikowi. Typ: GenJutsu Koszt chakry: 5/klon Obrażenia: nie dotyczy Celność: nie dotyczy Czas wykonania: 2 Wymagane: GenJutsu: 3
Nemuri Jutsu polega na uśpieniu przeciwnika, przez dotknięcie go palcem w plecy. Jutsu nie przydaje się w walce, ponieważ trzeba utrzymywać stały kontakt z uśpionym (trzymać palec na jego plecach). Typ: GenJutsu Koszt chakry: 10/tura Obrażenia: nie dotyczy Celność: nie dotyczy Czas wykonania: 1 Wymagane: GenJutsu: 5
Kai Technika polegająca na rozproszeniu GenJutsu. Użytkownik koncentruje chakre, składa ręce w pieczęć tygrysa i krzyczy: Kai! Typ: NinJutsu Koszt chakry: 15 Obrażenia: nie dotyczy Zasięg:: nie dotyczy Celność: nie dotyczy Czas wykonania: 2 Wymagane: NinJutsu lub GenJutsu: 5,
Utsusemi no Jutsu Technika stosowana by zmylić swojego przeciwnika, polega na emisji swojego głosu ze wszystkich stron. Nie musimy stać bezpośrednio przy wrogu, możemy być od niego oddaleni. Typ: GenJutsu Koszt chakry: 15 Obrażenia: nie dotyczy Celność: nie dotyczy Czas wykonania: 3 Wymagane: GenJutsu: 8
Kanashibari no Jutsu Technika polegająca na sparaliżowaniu wroga. Użytkownik wytwarza złudzenie w postaci nienaturalnej wielkości tygrysów, które okrążają wroga. Ten, nie może się poruszyć sparaliżowany strachem. Typ: GenJutsu Koszt chakry: 30 Obrażenia: nie dotyczy Celność: nie dotyczy Czas wykonania: 3 Wymagane: GenJutsu: 8
Kasumi Juuha no Jutsu Osoba wykonująca tą technike tworzy od kilku do kilkunastu klonów, które są tylko złudzeniem - jednakże bardzo silnym, gdyż klony nie znikają tak łatwo jak w przypadku techniki Bunshin no Jutsu; natomiast osoba która wykonała technikę atakuje z ukrycia, tak, że wygląda to jakby atakowały klony. Typ: GenJutsu Koszt chakry: 10/klon Obrażenia: nie dotyczy Celność: nie dotyczy Czas wykonania: 2 Wymagane: GenJutsu: 13
Nemurihane Odmiana techniki Nemuri. Zaletą tej techniki jest to, że nie potrzebuje kontaktu z ciałem, a na dodatek można nią uśpić bardzo dużo osób. Typ: GenJutsu Koszt chakry: 70 Obrażenia: nie dotyczy Celność: nie dotyczy Czas wykonania: 4 Wymagane: GenJutsu: 14, Kontrola Chakry: 8
Kokuangyo no Jutsu Te jutsu polega na "zakryciu" jakiejś przestrzeni ciemnością. Dzięki temu przeciwnik/przeciwnicy nie może nas dostrzec, a my go widzimy. Typ: GenJutsu Koszt chakry: 45/start, 25/podtrzymywanie co turę Obrażenia: nie dotyczy Celność: nie dotyczy Czas wykonania: 4 Wymagane: GenJutsu: 20
Tanukineiri no Jutsu Technika pozwalająca zasnąć w każdej chwili. Użytkownik składa pieczęcie, po czym zapada w sen. Typ: GenJutsu Koszt Chakry: 10 Obrażenia: Nie Dotyczy Celność: Nie Dotyczy Czas Wykonania: 1 Wymagane: GenJutsu: 4
Kokohi no Jutsu Zamiana danych przedmiotów w celu zmylenia wroga. Typ: GenJutsu Koszt Chakry: 20/przedmiot, 60/budynek Obrażenia: Nie Dotyczy Celność: Nie Dotyczy Czas Wykonania: 3 Wymagane: GenJutsu: 7
Kori Shinchuu no Jutsu Osoby, które wpadną w tą iluzję mają wrażenie krążenia w kółko po danym obszarze. Typ: GenJutsu Koszt Chakry: 50 Obrażenia: Nie Dotyczy Celność: Nie Dotyczy Czas Wykonania: 1 Wymagane: GenJutsu: 7
Shintenshin no Jutsu Podstawowa technika klanu Yamanaka. Polega na przejęciu panowania nad umysłem wroga, tracąc przy tym kontrolę nad swoim ciałem. Technika posiada sporo wad: ma małą celność, a jesli Jutsu nie trafi w przeciwnika, ciało wykonującego na 1k3 minut pozostanie bezwładne. Kolejną wadą jest to, że uszkodzenia jakich podczas hipnozy dozna przeciwnik odczuwa także użytkownik tej techniki. Typ: GenJutsu Koszt chakry: 25-30 Obrażenia: nie dotyczy Celność: 30% Zasięg: 7m Czas wykonania: 2 Wymagane: GenJutsu 8
Shinranshin no Jutsu Polega na przejęciu kontroli nad ciałem przeciwnika, nie tracąc jej jednak nad swoim. Kontrolowana osoba jest w pełni świadoma, traci tylko swobodę ruchów. Jedyną wadą tej techniki jest to, że podczas trwania techniki nie możemy się ruszać. Typ: GenJutsu Koszt chakry: 40-50 Obrażenia: nie dotyczy Celność: 50% Zasięg: 5m Czas wykonania: 3 Wymagane: GenJutsu: 12, Shintenshin no Jutsu
Shinmanshin no Jutsu Technika identyczna z Shinranshin no Jutsu, z jednym wyjątkiem - a mianowicie: możemy się poruszać podczas kontrolowania przeciwnika. Typ: GenJutsu Koszt chakry: 50-60 Obrażenia: nie dotyczy Celność: 60% Zasięg: zasięg wzroku Czas wykonania: 3 Wymagane: GenJutsu: 15, Shinranshin no Jutsu
|