Klan Akimichi
Początkowo Akimichi byli tylko małą rodziną specjalizującą się w TaiJutsu, ale z czasem rozrośli się otrzymując rangę klanu. Klan ten wykorzystuje swoją masę do technik, wymagają one zużywania sporej ilości tłuszczu, dlatego członkowie Akimichi wciąż coś jedzą. Ciała członków Akimichi mogą powiększać swoje rozmiary, przybierają wtedy okropnie na wadze. Każda taka przemiana zabiera ciału cenne tłuszcze, które muszą uzupełniać jedzeniem. Mają oni receptę na wytwarzanie zwykłych pigułek żywnościowych i specjalnych, o potężnym działaniu. Klan ten cechuje to, że na pierwszym miejscu stawiają jedzenie, a dopiero potem walkę. Słyną z tego, że, jak sami mówią: "Nie jesteśmy zbyt mądrzy, ale potrafimy dobrze przywalić." Większość członków klanu Akimichi ma dobre serce i zawsze pomaga przyjaciołom.
Bloodline limit: Techniki związane z TaiJutsu.
Cechy: +2 siła -1 kondycja, -1 szybkość
Techniki klanowe:
Obaueto Umiejętność pasywna, podstawowa dla klanu Akimichi. Polega na zwiększaniu masy własnego ciała, co można sprawić nieustannie jedząc. W rezultacie zyskujemy +3 do siły. Typ: TaiJutsu Koszt punktów kondycji: nie dotyczy Obrażenia: nie dotyczy Celność: nie dotyczy Czas wykonania: nie dotyczy Wymagane: nie dotyczy
Shitate Fu-Do Członkowie tego klanu potrafią wytwarzać tzw. pigułki żywnościowe. Koszt wytworzenia jednej pigułki to: 30 Ryu (składniki) + koszt chakry. Typ: Tools Koszt NinJutsu: 30 Obrażenia: nie dotyczy Celność: nie dotyczy Czas wykonania: 6 Wymagane: Inteligencja: 6
Baika no Jutsu Technika polegająca tymczasowym na zwiększeniu rozmiarów swojego ciała, zużywa duże ilości kalorii. Gdy jesteśmy pod wpływem tej techniki, nasza siła wzrasta 8 punktów a wytrzymałość ciała 4 punkty. Typ: TaiJutsu Koszt punktów kondycji: 40/ 13/tura Obrażenia: nie dotyczy Celność: nie dotyczy Czas wykonania: 2-3 Wymagane: TaiJutsu: 8, Obaueto (10)
Bubun Baika no Jutsu Zwiększenie i wydłużenie tylko wybranej części ciała: nogi, ręki i tak dalej. Typ: TaiJutsu Koszt punktów wytrzymałości: 25 Obrażenia: Siła x 4 Celność: 65% Czas wykonania: 2 Wymagane: TaiJutsu: 15, Obaueto (10)
Nikudan Sensha Silny styl walki TaiJutsu. By go użyć najpierw trzeba powiększyć rozmiar swojego ciała techniką Baika no Jutsu. Użytkownik zamienia się w wirującą kulę, która tocząc się po ziemi stara zmiażdżyć przeciwnika, jest to dość wyczerpujący styl walki. Typ: TaiJutsu Koszt TaiJutsu: 20/aktywacja 15/tura Obrażenia: Siła x10 Celność: 50% Czas wykonania: 2 Wymagane: TaiJutsu: 16, Baika no Jutsu (aktywne)
Nikudan Hari Sensha Technika taka sama jak Nikudan Sensha, z tym, że shinobi najpierw owija się sznurem z bronią. W rezultacie mamy dużo groźniejszą technikę. Typ: TaiJutsu Koszt punktów kondycji: 40/tura Obrażenia: Siła x 32 Celność: 55% Czas wykonania: 3 Wymagane: TaiJutsu: 20, Siła: 18, Nikudan Sensha (15), Baika no Jutsu (aktywne)
Chou Baika no Jutsu Powiększenie swojego ciała do gigantycznych rozmiarów. W takim stadium większość jest zdolna jedynie do przygniecenia swojego przeciwnika. Wymaga zużycia ogromnej energii. Najbardziej wprawieni w tej technice będą mogli używać jej do ataków "Sensha" zamiast Baika no Jutsu - w takim przypadku techniki te będą zadawały 2x więcej obrażeń. Typ: TaiJutsu Koszt punktów kondycji: 90-100 Obrażenia: Siła x36 Celność: 90% Czas wykonania: 4 Wymagane: TaiJutsu: 25, Baika no Jutsu (15)
Hagane Sensha Najsilniejsza technika z rodzaju "toczących się kul". Jej nazwa pochodzi od tego, że ciało shinobi'ego w tej formie jest twarde jak stal. Typ: TaiJutsu Koszt punktów kondycji: 70-80 (aktywacja), 25/tura Obrażenia: Siła x60 Celność: 50% Czas wykonania: 3 Wymagane: TaiJutsu: 30, Siła: 25, Nikudan Hari Sensha (20), Baika no Jutsu (aktywne)
Ekwipunek klanowy:
Hourengan - klan Akimichi jest w posiadaniu specjalnych pigułek żywnościowych, tzw. "Hourengan". Wyróżnia się trzy typy tych pigułek: zielone, żółte oraz czerwone. Każda kolejna ma coraz to mocniejsze działanie. Pigułki można nabyć u największego rangą członka klanu. Zielona - Punkty kondycji: x3, Zasoby chakry: x3, Siła: +3; Skutek uboczny: -60 HP Żółta - Punkty kondycji: x4, Zasoby chakry: x4, Siła: +5; Skutek uboczny: -120 HP Czerwona - Punkty kondycji: x5, Zasoby chakry: x5, Siła: +7, Z wyprodukowanej chakry tworzą się skrzydła motyla; Skutek uboczny: -180 HP Efekt po zażyciu każdej z pigułek trwa do 5 tur. Po zakończeniu ich działania następuje skutek uboczny. Zielona pigułka: 100 Ryo Żółta pigułka: 150 Ryo Czerwona pigułka: 200 Ryo
|