szkolauchiha

tu gra sie w naruto


#1 2007-07-02 23:01:54

Shikamaru_Nara

władca

Zarejestrowany: 2007-07-02
Posty: 33
Punktów :   

Pozostałe Jutsu

-KinJutsu (zakazane techniki)-


Ninpou, Shisha Kugutsu
Do tej techniki wymagane są trzy osoby, przy pomocy rytuału, ich ciała łączą się, tworząc jednego, odrażającego osobnika. Ma on umiejętności trzech poświęconych, może używać wszystkich ich technik i zdolności. Jego cechy są sumą cech złączonych osób. Nie można cofnać skutków tej techniki, czytaj rozłączyć ciał.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 350
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 6
Wymagane: NinJutsu: 43


Shiki Fuujin
To technika poświęcenia - by ją wykonać, osoba musi zaprzedać swoją duszę Bogowi Śmierci, co jest równoznaczne ze śmiercią.
Po złożeniu odpowiednich sekwencji pieczęci, za plecami wykonującego pojawia się Bóg Śmierci. Staje się on widoczny dla przeciwników dopiero wtedy, gdy ich dusza zacznie być wyciągana. Wyciągniętą duszę trzeba gdzieś zapieczętować - może to być własne ciało, lub inne. Można także stworzyć replikacje podziału cienia i wyciągnąć więcej dusz, bez znaczenia. Dusze wykonującego i jego ofiar nigdy nie zaznają spokoju, nieustannie walcząc ze sobą w żołądku Boga Śmierci.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 150/jeden przeciwnik
Obrażenia: śmierć, lub 90% HP + status: Urok
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 3
Wymagane: NinJutsu: 50



Utakata
Użytkownik koncentruje całą swoją chakrę, za pomocą tej techniki uwalnia się jej tak dużo, że w efekcie powstają z niej skrzydła motyla, na których może latać. Następnie uwalnia całą chakrę na zewnątrz w postaci pocisku "fali uderzeniowej" i umiera. Potężna technika stosowana przez najlepszych shinobi tylko w ostateczności.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 150/jeden przeciwnik
Obrażenia: chakra 100
Celność: 85%
Czas wykonania: 3
Wymagane: NinJutsu: 46








-EiseiJutsu (medyczne techniki)-

(tylko medyczni shinobi mogą nauczyć się technik medycznych)


Gedokuyaku
Ninja medyczny znający tą technikę, potrafi przygotować antidotum na różne trucizny. By móc to zrobić, musi mieć do dyspozycji daną truciznę oraz inne specjalne składniki, jak np. zioła. Antidotum to przeważnie płyn lub zastrzyk. Ilość powstałego antidotum oraz jego skuteczność (niektóre tylko niwelują truciznę w naszym ciele, inne oprócz tego mogą nawet zapewniać całkowitą odporność na daną substancję) zależy od umiejętności medyka oraz od rodzaju trucizny. MG ustala składniki potrzebne do jej wykonania i preferencje wymagane od medyka.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 10
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 6
Wymagane: NinJutsu:


Chiyute no Jutsu
Najłatwiejsza technika z serii technik uzdrawiających. Można nią wyleczyć lekkie, powierzchowne rany, takie jak zadrapania, skaleczenia lub płytkie rany cięte.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 15
Obrażenia: leczenie: 50 HP
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 2
Wymagane: NinJutsu: 9, Kontrola chakry:, 6


Shikon no Jutsu
Technika polega na udawaniu martwego, ma wiele przydatnych zastosowań. Użytkownik potrafi zatrzymać swój puls i oddech na parę minut.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 25
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 1
Wymagane: NinJutsu: 12, Kontrola chakry: 8



Naosute no Jutsu
Tą techniką można uleczyć poważniejsze obrażenia, takie jak głębsze rany, małe złamania lub krwotok zewnętrzny.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 30
Obrażenia: leczenie: 100 HP
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 2-4
Wymagane: NinJutsu: 16, Kontrola chakry:, 12



Tensei no Jutsu
Jest to technika medyczna, różniąca się nieco od pozostałych. Medyczny ninja poświęca swoje własne punkty HP, by przywrócić taką samą ich ilość osobie, którą opatruje. Na leczenie nie można poświęcić więcej niż 80% swoich punktów HP. Tą techniką można uleczyć nawet dość poważne rany.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: nie dotyczy
Obrażenia: leczenie w ilości zainwestowanych HP
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 2-5
Wymagane: NinJutsu: 18



Eisei Gesuidou no Jutsu
Przy pomocy tej techniki można usnąć obce substancje, jak i rzeczy z ciała przeciwnika, takie jak trucizna lub groty od strzał. Ręce medyka pokrywają się wtedy czerwoną aurą, przylega do nich usuwana substancja/rzecz.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 30
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 3
Wymagane: NinJutsu: 14



Koiyasute no Jutsu
Zaawansowana technika lecznicza. Za jej pomocą możemy wyleczyć poważne uszkodzenia ciała, wewnętrzne jak i zewnętrzne, a nawet choroby.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 60
Obrażenia: leczenie:150 HP
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 2-5
Wymagane: NinJutsu: 24, Kontrola chakry:, 18



Chakra no Mesu
Ofensywne jutsu. Polega na wytworzeniu wokół swoich dłoni aury, która podczas ataku wręcz ma za zadanie uszkodzić tkanki, czy nawet strukturę kostną przeciwnika.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 30/aktywacja 15/utrzymanie
Obrażenia: 65
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 2
Wymagane: NinJutsu: 22



Naikairai no Jutsu
Przy pomocy tej techniki można przez krótki okres dowolnie kontrolować ruchy i czynności martwej ofiary, łącznie z jej mową. Kontrolowana osoba tak naprawdę cały czas jest martwa, medyk tylko przywraca pracę serca, podczas gdy on sam pełni rolę mózgu.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 60
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 2
Wymagane: NinJutsu: 28



Souzou Saise
Użytkownik tej techniki medycznej przez dłuższy okres (mowa tu o miesiącach, latach) gromadzi leczniczą chakrę w jednym punkcie jego ciała (np. na czole), w wyznaczonym miejscu pojawia się mały, niebieski czworokąt (jest to także rodzaj techniki pieczętującej). Nagromadzona chakra ma ogromną leczniczą moc, by z niej skorzystać, wystarczy otworzyć pieczęć. Ciało pokrywa się wtedy różnymi wzorami, uwalnia się nagromadzona energia. Ta technika może wyleczyć każdą, nawet najfatalniejszą ranę i najpoważniejszą chorobę.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: nagromadzone 700 chakry, aktywacja - brak
Obrażenia: leczenie: 100% HP
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 6/gromadzenie 2/otworzenie pieczęci
Wymagane: NinJutsu: 30


Yomigaeri Tensei
Właściwie nie jest to technika medyczna, ale technika "przekazania życia". Wykonujący poświęca swoje własne życie, by wskrzesić dopiero co zmarłą osobę. Technika wymaga także ogromnych nakładów chakry.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 300
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 3
Wymagane: NinJutsu: 44
]

-BunshinJutsu (podziału techniki)-


Kage Shuriken Bunshin no Jutsu
Postać rzuca przed siebie shurikenem, następnie składa pieczęcie i wyrzucona broń dzieli się na kilkadziesiąt, bądź nawet kilkaset kopii cienia. Przed bronią wytworzoną tą techniką można się łatwo obronić - wystarczy tylko "odbić" ją ręką. Kłopot jest jednak wtedy, gdy mamy do czynienia z większą ilością broni. Mimo, iż są to tylko kopie, gdy trafią celu zadają prawdziwy ból. Występują różne odmiany tej techniki, np. Kage Kunai Bunshin no Jutsu lub Kage Senbon Bunshin no Jutsu - wszystko zależy od broni, jaką rzucamy.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 5/replikacja
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 1
Wymagane: NinJutsu: 10



Kage Bunshin no Jutsu
Technika polega na stworzeniu swoich klonów z cienia. Każda z tych replik to żywe ciało, z własnym układem przepływu chakry. Mogą one używać wszystkich technik postaci (zużywając przy tym jej chakrę), ale posiadają jedynie jej marny ułamek siły, 1/8 HP. Wadą tej techniki jest duży koszt chakry.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 20/klon
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 1
Wymagane: NinJutsu: 16, Kontrola chakry: 5



Bakuretsu Kage Bunshin no Jutsu
Przy użyciu tej techniki, postać może sprawić, że jedna z jego replikacji wybuchnie, zadając spore obrażenia przeciwnikowi. Siła wybuchu zależeć będzie od włożonej w tą technikę chakry.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 45
Obrażenia: włożona chakra x2k4
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 1
Wymagane: NinJutsu: 22



Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
Jest to najlepsza wersja Techniki Podziału Cienia. Tym razem mogą wytworzyć się setki, a nawet tysiące replikacji.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 150
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 2
Wymagane: NinJutsu: 27, Kontrola chakry: 10


-KuchyioseJutsu (przywołania techniki)-


Kuchiyose no Jutsu
Technika przywołania polega na wezwaniu zwierzęcia z zaświatów. Zwierzę to może mieć specjalne zdolności i będzie walczyć dla postaci. By wezwać dane zwierzę, własną krwią trzeba podpisać pakt z wybranym gatunkiem. By to zrobić, niezbędny jest zwój przywołania, a tego dość trudno jest zdobyć. Przywołane zwierzęta mogą być duże, lub małe, zależnie od umiejętności shinobi'ego.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: Małe zwierze/40, Średnie/70, Duże/90, Gigantyczne/140
Obrażenia: Nie Dotyczy
Celność: Nie Dotyczy
Czas wykonania: 3
Wymagane: NinJutsu: 25



Kuchiyose: Tsuiga no Jutsu
Technika polegająca na przywołaniu armii psów. Psy te mają doskonale wyczulony węch, są doskonałymi tropicielami. Potrafią również gryźć, czy obezwładnić przeciwnika. Ilość psów 1k12.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 90
Obrażenia: Każdy po 40/tura
Celność: 90%
Czas wykonania: 3
Wymagane: Psi zwój, Kontrola Chakry: 15, NinJutsu: 14



Senei Jyashuu
Przywołanie węży wychodzących z rękawa. Weże mogą kąsać, można nimi uderzać, mogą unieruchomić przeciwnika.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 15/wąż
Obrażenia: 36/gryzienie + 30% szansa na zatrucie, 2k8/uderzanie
Celność: 80%
Czas wykonania: 2
Wymagane: NinJutsu: 14



Rashoumon
Technika ostatecznej obrony. Przywołanie ogromnej i bardzo mocnej bramy, w obronie przed silnymi atakami.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 80
Wyrzymałość: 200
Celność: Nie Dotyczy
Czas wykonania: 4
Wymagane: NinJutsu: 29, Inteligencja: 8



Kuchiyose: Edo Tensei
Zakazana technika, polegająca na przywołaniu umarłych, którzy będą pomagać nam w walce. Wymaga poświęceń w postaci ciał ludzkich.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 250
Obrażenia: Nie Dotyczy
Celność: Nie Dotyczy
Czas wykonania: 4
Wymagane: Dwie ofiary, ciała do ożywienia, NinJutsu: 40, Inteligencja: 20


-WanaJutsu (zasadzek techniki)-


Ketsukai Houjin
Polega na rozłożeniu czterech wybuchowych notek tak, aby tworzyły czworokąt, po wejściu w jego obszar notki wybuchają.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: Detonacja: 15
Obrażenia: 40
Celność: Nie Dotyczy
Czas wykonania: 5/zastawienie, 1/detonacja
Wymagane: 4x Wycuchowa notka, NinJutsu: 8
-DansouJutsu (przemieszczenia techniki)-


Shunshin no Jutsu
Jedna z podstawowych technik shinobi. Polega na bardzo szybkim poruszaniu się, wygląda to tak, jakby postać się "teleportowała". W rezultacie dostajemy bonus do rzutu na unik.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 10
Obrażenia: Nie Dotyczy
Celność: Nie Dotyczy
Czas wykonania: 2
Wymagane: NinJutsu: 8



Kawarimi no Jutsu
Podstawowa technika shinobi, polega na podmianie ciała z jakimś obiektem. Im szybsza postać, tym bardziej niezauważalna jest podmiana.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 10
Obrażenia: Nie Dotyczy
Celność: Nie Dotyczy
Czas wykonania: 1
Wymagane: Szybkość: 5


-HengeJutsu (przemiany techniki)-


Oiroke no Jutsu
Rozwinięcie Henge no Jutsu. Technika mogąca wprowadzić niektórych w stan szoku.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 10
Obrażenia: 70% oszołomienia mniej odpornych psychicznie
Celność: Nie Dotyczy
Czas wykonania: 2
Wymagane: Henge, GenJutsu: 6, Być zbolem


[img][/img]
Henge
Polaga na zmienieniu użytkownika w inną osobę/przedmiot.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 5
Obrażenia: Nie Dotyczy
Celność: Nie Dotyczy
Czas wykonania: 1
Wymagane: NinJutsu: 4


-TayoriJutsu (informacyjne techniki)-


Karuto no Tayori
Opis: Shinobi koncentrując swoją chakrę na specjalnej karcie potrafi uzyskać wiele informacji o przeciwniku.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 60 za 1 kartę.
Obrażenia: Nie Dotyczy
Celność: Nie Dotyczy
Czas wykonania: 4
Wymagane: Inteligencja: 12, Kontrola Chakry: 10


-FujinJutsu (wynaturzenia techniki)-


Nan Kaizou
Po wykonaniu tej techniki ciało staje się tak elastyczne, że może oplatać się wokół przeciwnika (może się także wydłużać).
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 15/tura
Obrażenia: Miażdżenie kości: 22/tura
Celność: Nie Dotyczny
Czas wykonania: 2
Wymagane: TaiJutsu: 7, NinJutsu: 5, Kontrola Chakry: 7

Techniki dla marionetkarzy

Kugutsu no Jutsu
Ta technika jest wyznacznikiem możliwości marionetkarza, wraz z jej wzrostem możemy coraz to sprawniej posługiwać się kukłami, możemy kontrolować coraz to lepsze marionetki i używać większej ich ilości.

Posługiwanie się jedną kukłą: Zręczność: 8, Kontrola chakry: 5
Posługiwanie się dwoma kukłami: Zręczność: 18, Kontrola chakry: 10
Posługiwanie się trzema kukłami: Zręczność: 28, Kontrola chakry: 15, Inteligencja: 5
Posługiwanie się czterema kukłami: Zręczność: 38, Kontrola chakry: 20, Inteligencja: 10

Posługiwanie się kukłą rangi D: Tools: 9
Posługiwanie się kukłą rangi C: Tools: 18
Posługiwanie się kukłą rangi B: Tools: 27
Posługiwanie się kukłą rangi A: Tools: 36

Typ: Tools
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: nie dotyczy



Hansou: Buki
Młodzi, niedoświadczeni marionetkarze, noszą swoje kukiełki na plecach, jako zawiniątka. Kuglarz może unieść maksymalnie dwie takie kukiełki (średniej lub mniejszej wielkości). Za każdą noszoną marionetkę, postaci odejmowane są dwa punkty szybkości.
Zaawansowani potrafią pieczętować swoje kukiełki w zwojach, które są małe i prawie nic nie ważą; jest to o wiele bardziej komfortowe niż niż noszenie kukieł przy sobie. By móc pieczętować marionetki w zwojach, trzeba mieć odpowiednią ilość NinJutsu. Przy sobie można mieć dowolną ilość takich zapieczętowanych kukiełek.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 25-50 (pieczętowanie)
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 4 (pieczętowanie)
Wymagane:
(do pieczętowania w zwojach)
Mała kukiełka: 10 NinJutsu
Średnia kukiełka: 15 NinJutsu
Duża kukiełka: 20 NinJutsu
Ogromna kukiełka: 25 NinJutsu



Setsuzoku
Doświadczony marionetkarz potrafi z powrotem połączyć się ze swoją kukiełką, jeśli przed chwilą zerwał sterujące nią nici z chakry.
Typ: Tools
Koszt chakry: 35
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: 90%
Czas wykonania: 3 akcje
Wymagane: Tools: 15







Fukumen no Jutsu
Lalkarz używa henge no Jutsu na swej lalce moze ona przybrac każdy kształt
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 10
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: ie dotyczy
Czas wykonania: 1
Wymagane: nin 5 tools 5




Shiro Higi: Chikamatsu no Shuu

Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 300
Obrażenia: 50 każda lalka
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 2
Wymagane: Kugutsu no Jutsu 20 tools 30

Ostatnio edytowany przez Shikamaru_Nara (2007-07-02 23:08:08)


złoto-1000
czakra-10000
bronie-3 kunai,3 shurikeny

Offline

 

#2 2007-07-03 15:45:12

Sasuke Uchiha

nauczyciel

Zarejestrowany: 2007-07-02
Posty: 30
Punktów :   

Re: Pozostałe Jutsu

no niezle ale jak hcesz wiedziec co to wysilek to zobacz  http://grapokemon.pun.pl/viewtopic.php?id=15 to sa poki z bajki


nauczyciel jutsu
złoto-1000
czakra-1000
bronie-3 kunai,3 shurikeny

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.arjunrampal.pun.pl www.warhammer-pbf.pun.pl www.guildblueice.pun.pl www.religijne.pun.pl www.4skme.pun.pl