szkolauchiha

tu gra sie w naruto


#1 2007-07-02 17:53:11

Shikamaru_Nara

władca

Zarejestrowany: 2007-07-02
Posty: 33
Punktów :   

Doton (ziemia)

Iwa Kawarimi
Shinobi rozpada się na drobne kamienne kawałeczki zapobiegając atakowi, by chwilę potem wrócić do swojej oryginalnej postaci.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 25
Obrażenia: Odbite obrażenia: 18
Celność: Nie Dotyczy
Czas wykonania: 2
Wymagane: Kawarimi no Jutsu, NinJutsu: 7



Doro Kawarimi
Ciało użytkownika tej techniki zamienia się w błoto, to sposób na obronę przed nieoczekiwanymi atakami.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 20
Obrażenia: Nie Dotyczy
Celność: Nie Dotyczy
Czas wykonania: 2
Wymagane: Kawarimi No Jutsu, NinJutsu: 6


Meisai Gakure no Jutsu
Technika kamuflażu. Osoby używające jej mogą zamaskować się przy jakimś głazie przybierając jego kolory.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 25
Obrażenia: Nie Dotyczy
Celność: Nie Dotyczy
Czas wykonania: 3
Wymagane: GenJutsu: 8, Wzrok 6
Koszt techniki: 10 [ D ]


Hiru Masshou, Bouka no Jutsu
Dosłownie uniemożliwienie ataku. Wybrana część ciała asymiluje właściwości twardej skały.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 30/ częśc ciała
Obrażenia: Odbite obrażenia: 16
Celność: Nie Dotyczy
Czas wykonania: 1
Wymagane: NinJutsu: 12



Doton, Daijigoku no Jutsu
Wybrane miejsce nagle zaczyna zapadać się pod ziemię z ogromną prędkością, użytkownik musi przystawić ręcę do ziemi.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 60
Obrażenia: 40
Celność: Nie Dotyczy
Czas wykonania: 2
Wymagane: NinJutsu: 18



Doton, Sanseki Seisha
Użytkownik zamienia się w toczący się głaz. Technika podobna do Jutsu klanu Akimichi - Nikutai Tama.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 45
Obrażenia: 48
Celność: 60%
Czas wykonania: 3
Wymagane: NinJutsu: 14, Wytrzymałość: 11



Yahumuki
"Kamienna Zamieć''. Atak wieloma małymi kamieniami.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 10/kamień
Obrażenia: 1 Kamień: 18
Celność: 75%
Czas wykonania: 2
Wymagane: NinJutsu: 12, Kamienie



Doton, Doton, Iwa Yado Kuzushi
Zawalenie kamienistego dachu. Szybka i skuteczna technika.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 85
Obrażenia: 80
Celność: Nie Dotyczy
Czas wykonania: 3
Wymagane: NinJutsu: 17, Kontrola Chakry: 11, Przebywanie w/obok budynku


Doton, Retsudo Tenshou
Przyłożenie ręki do podłoża, które powoduje trzęsienie ziemi.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 120
Obrażenia: 100
Celność: Nie Dotyczy
Czas wykonania: 4
Wymagane: NinJutsu: 29



Doton, Doroku Gaeshi
Shinobi wykorzystuje płat wyrwany z ziemi jako swoją tarczę.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 25
Obrażenia: Nie Dotyczy
Celność: Nie Dotyczy
Czas wykonania: 2
Wymagane: Siła: 15, NinJutsu: 10



Doton, Doryo Dango
Użytkownik tej techniki wyrywa ogromną masę ziemi spod siebie, którą może rzucić w przeciwnika. Technika wymaga potężnej siły i dużych zasobów chakry.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 50
Obrażenia: 2x 36
Celność: 85%
Czas wykonania: 4
Wymagane: Siła: 22, NinJutsu: 17


Doton, Doryuu Heki
Z błota powstaje bardzo wytrzymała, potężna skała, służąca za tarczę.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 5/ metr sześcienny
Obrażenia: Nie Dotyczy
Celność: Nie Dotyczy
Czas wykonania: 3
Wymagane: NinJutsu: 16, Kontrola Chakry: 12
Koszt techniki:


Doton, Doryuu Taiga
Użytkownik atakuje rzeką błota o ogromnej sile. Technika wykorzystywana głownie do unieruchomienia przeciwnika.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 30/ 10 metrów kwadratowych
Obrażenia: Nie Dotyczy
Celność: Nie Dotyczy
Czas wykonania: 3
Wymagane: NinJutsu: 17, GenJutsu: 10
Koszt techniki:

Doton, Doryuudan
Technika często stosowana razem z Doryuu Taiga, polega na zaatakowaniu serią pocisków z paszczy błotnego smoka. (Ilośc pocisków 1k12)
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 60
Obrażenia: Zwykły pocisk błotny: 24, Podpalony: 60
Celność: 80%
Czas wykonania: 3
Wymagane: NinJutsu: 12, Kontrola Chakry: 12
Koszt techniki:


Doton, Kekai - Dorou Doumu
Technika polega na zamknięciu swoich przeciwników w ,,więzieniu'' z ziemi, ktorego ściany są utrzymywane za pomocą chakry. Użytkownik tej techniki może dodatkowo pochłaniać chakrę swoich ofiar. Technika ma jedną wadę - w niektórych miejscach ściany ,,więzienia'' są słabsze.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 60
Obrażenia: Kradnie co turę 10 chakry, shinobi znajdującym się w środku.
Celność: 100%
Czas wykonania: 3
Wymagane: NinJutsu: 22



Doton, Shinjuu Zanshu no Jutsu
Technika polega na schowaniu się pod ziemią, złapaniu ofiary, a następnie zamienieniu się z nią miejscami. W efekcie przeciwnik znajduje się pod ziemią, jest całkowicie unieruchomiony, wystaje mu tylko głowa.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 20
Obrażenia: Unieruchamia cel na kilka tur (6)
Celność: 100%
Czas wykonania: 2
Wymagane: Szybkość: 8, NinJutsu: 6




Doton, Yomi Numa
Technika zamieniająca podłoże w grząskie bagno.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 150
Obrażenia: Topi cel, trzeba się szybko wydostać albo koniec gry.
Celność: 95%
Czas wykonania: 4
Wymagane: NinJutsu: 23



Ninpou, Hi no Hagane
Zrzucenie kamiennej lawiny na przeciwników. Ilość kamieni 2k20
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 95
Obrażenia: Kamień: 20
Celność: 65%
Czas wykonania: 3
Wymagane: NinJutsu: 19



Suna Bunshin
Piaskowy klon, nie może oddalać się zbytnio od swojej pierwotnej formy, więc jest używany głownie w defensywie.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 20/klon
Obrażenia: Tyle co użytkownik
Celność: Nie Dotyczy
Czas wykonania: 3
Wymagane: NinJutsu: 10, Kontrola Chakry: 10, piasek



Suna no Tale
Piaskowa obrona. Może być opanowana tylko przez osoby znakomicie kontrolujący piasek. Wymaga dużej ilości chakry.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 30/tura
Obrażenia: Nie Dotyczy
Celność: 95% na obrone przed atakiem
Czas wykonania: 1
Wymagane: NinJutsu: 24, Kontrola Chakry: 20, piasek



Suna no Yoroi
Regenerujący się piaskowy pancerz, służy głównie do obrony przed technikami TaiJutsu.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 50
Obrażenia: Nie Dotyczy
Celność: Nie Dotyczy
Czas wykonania: 3
Wymagane: NinJutsu: 16, Kontrola Chakry: 13, piasek



Shukaku no Tate
Przywołanie poteżnej, bardzo twardej i trudnej do przebicia ściany o wizerunku demona piasku - Shuukaku.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 150
Obrażenia: Nie Dotyczy
Celność: Nie Dotyczy
Wymagane: NinJutsu: 30, Kontrola Chakry: 25, piasek
Czas wykonania: 4



Suna Shigure
Inaczej piaskowy deszcz. Ma za zadanie unieruchomić przeciwnka z zaskoczenia.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 70
Obrażenia: Nie Dotyczy
Celność: 80%
Czas wykonania: 3
Wymagane: NinJutsu: 12, Kontrola Chakry: 14, piasek



Ryuusa Bakuryu
Technika polegająca na stworzeniu piaskowej lawiny, która może przemienić krajobraz w pustynie. Wymaga od użytkownika ogromnych zasobów piasku.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 250
Obrażenia: 200
Celność: 95%
Czas wykonania: 4
Wymagane: NinJutsu: 34, piasek


Sabaku Taisou
Użytkownik przykłada ręce do pustynnego podłoża, atakując paroma falami uderzeniowymi rozchodzącymi się po piasku.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 120
Obrażenia: 144
Celność: Nie Dotyczy
Czas wykonania: 3
Wymagane: NinJutsu: 27, piaskowe podłoże



Sabaku Kyuu/Sabaku SouSou
Piasek unieruchamia przeciwnika, tworząc wokół niego zwartą otoczkę. Następnie ofiara jest zmiażdzona uciskającymi ścianami.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 100
Obrażenia: Zabija, chyba, że ma się na sobie jakąś zbroje, wtedy zabiera 80% życia
Celność: 95%
Czas wykonania: 3
Wymagane: NinJutsu: 20, Kontrola Chakry: 15, piasek


Suna Shuriken
Seria pocisków wytworzonych z piasku, zbliżonych wyglądem do shurikenów. Ilośc pocisków: 1k20.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 50
Obrażenia: pocisk: 24
Celność: 75%
Czas wykonania: 1
Wymagane: NinJutsu: 8, Kontrola Chakry: 8, piasek


złoto-1000
czakra-10000
bronie-3 kunai,3 shurikeny

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.arenaalbionu.pun.pl www.lisiepysie.pun.pl www.metin2-gry-mmorpg.pun.pl www.bagietka.pun.pl www.shinobipbf.pun.pl