szkolauchiha

tu gra sie w naruto


#1 2007-07-03 08:23:29

Shikamaru_Nara

władca

Zarejestrowany: 2007-07-02
Posty: 33
Punktów :   

Klan Akimichi

Klan Akimichi

Początkowo Akimichi byli tylko małą rodziną specjalizującą się w TaiJutsu, ale z czasem rozrośli się otrzymując rangę klanu.
Klan ten wykorzystuje swoją masę do technik, wymagają one zużywania sporej ilości tłuszczu, dlatego członkowie Akimichi wciąż coś jedzą. Ciała członków Akimichi mogą powiększać swoje rozmiary, przybierają wtedy okropnie na wadze. Każda taka przemiana zabiera ciału cenne tłuszcze, które muszą uzupełniać jedzeniem. Mają oni receptę na wytwarzanie zwykłych pigułek żywnościowych i specjalnych, o potężnym działaniu.
Klan ten cechuje to, że na pierwszym miejscu stawiają jedzenie, a dopiero potem walkę. Słyną z tego, że, jak sami mówią: "Nie jesteśmy zbyt mądrzy, ale potrafimy dobrze przywalić." Większość członków klanu Akimichi ma dobre serce i zawsze pomaga przyjaciołom.

Bloodline limit:
Techniki związane z TaiJutsu.

Cechy:
+2 siła
-1 kondycja, -1 szybkość

Techniki klanowe:


Obaueto
Umiejętność pasywna, podstawowa dla klanu Akimichi. Polega na zwiększaniu masy własnego ciała, co można sprawić nieustannie jedząc. W rezultacie zyskujemy +3 do siły.
Typ: TaiJutsu
Koszt punktów kondycji: nie dotyczy
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: nie dotyczy
Wymagane: nie dotyczy



Shitate Fu-Do
Członkowie tego klanu potrafią wytwarzać tzw. pigułki żywnościowe. Koszt wytworzenia jednej pigułki to: 30 Ryu (składniki) + koszt chakry.
Typ: Tools
Koszt NinJutsu: 30
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 6
Wymagane: Inteligencja: 6


Baika no Jutsu
Technika polegająca tymczasowym na zwiększeniu rozmiarów swojego ciała, zużywa duże ilości kalorii. Gdy jesteśmy pod wpływem tej techniki, nasza siła wzrasta 8 punktów a wytrzymałość ciała 4 punkty.
Typ: TaiJutsu
Koszt punktów kondycji: 40/ 13/tura
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 2-3
Wymagane: TaiJutsu: 8, Obaueto (10)



Bubun Baika no Jutsu
Zwiększenie i wydłużenie tylko wybranej części ciała: nogi, ręki i tak dalej.
Typ: TaiJutsu
Koszt punktów wytrzymałości: 25
Obrażenia: Siła x 4
Celność: 65%
Czas wykonania: 2
Wymagane: TaiJutsu: 15, Obaueto (10)



Nikudan Sensha
Silny styl walki TaiJutsu. By go użyć najpierw trzeba powiększyć rozmiar swojego ciała techniką Baika no Jutsu. Użytkownik zamienia się w wirującą kulę, która tocząc się po ziemi stara zmiażdżyć przeciwnika, jest to dość wyczerpujący styl walki.
Typ: TaiJutsu
Koszt TaiJutsu: 20/aktywacja 15/tura
Obrażenia: Siła x10
Celność: 50%
Czas wykonania: 2
Wymagane: TaiJutsu: 16, Baika no Jutsu (aktywne)



Nikudan Hari Sensha
Technika taka sama jak Nikudan Sensha, z tym, że shinobi najpierw owija się sznurem z bronią. W rezultacie mamy dużo groźniejszą technikę.
Typ: TaiJutsu
Koszt punktów kondycji: 40/tura
Obrażenia: Siła x 32
Celność: 55%
Czas wykonania: 3
Wymagane: TaiJutsu: 20, Siła: 18, Nikudan Sensha (15), Baika no Jutsu (aktywne)



Chou Baika no Jutsu
Powiększenie swojego ciała do gigantycznych rozmiarów. W takim stadium większość jest zdolna jedynie do przygniecenia swojego przeciwnika. Wymaga zużycia ogromnej energii. Najbardziej wprawieni w tej technice będą mogli używać jej do ataków "Sensha" zamiast Baika no Jutsu - w takim przypadku techniki te będą zadawały 2x więcej obrażeń.
Typ: TaiJutsu
Koszt punktów kondycji: 90-100
Obrażenia: Siła x36
Celność: 90%
Czas wykonania: 4
Wymagane: TaiJutsu: 25, Baika no Jutsu (15)



Hagane Sensha
Najsilniejsza technika z rodzaju "toczących się kul". Jej nazwa pochodzi od tego, że ciało shinobi'ego w tej formie jest twarde jak stal.
Typ: TaiJutsu
Koszt punktów kondycji: 70-80 (aktywacja), 25/tura
Obrażenia: Siła x60
Celność: 50%
Czas wykonania: 3
Wymagane: TaiJutsu: 30, Siła: 25, Nikudan Hari Sensha (20), Baika no Jutsu (aktywne)


Ekwipunek klanowy:


Hourengan - klan Akimichi jest w posiadaniu specjalnych pigułek żywnościowych, tzw. "Hourengan".
Wyróżnia się trzy typy tych pigułek: zielone, żółte oraz czerwone. Każda kolejna ma coraz to mocniejsze działanie. Pigułki można nabyć u największego rangą członka klanu.
Zielona - Punkty kondycji: x3, Zasoby chakry: x3, Siła: +3; Skutek uboczny: -60 HP
Żółta - Punkty kondycji: x4, Zasoby chakry: x4, Siła: +5; Skutek uboczny: -120 HP
Czerwona - Punkty kondycji: x5, Zasoby chakry: x5, Siła: +7, Z wyprodukowanej chakry tworzą się skrzydła motyla; Skutek uboczny: -180 HP
Efekt po zażyciu każdej z pigułek trwa do 5 tur. Po zakończeniu ich działania następuje skutek uboczny.
Zielona pigułka: 100 Ryo
Żółta pigułka: 150 Ryo
Czerwona pigułka: 200 Ryo


złoto-1000
czakra-10000
bronie-3 kunai,3 shurikeny

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.arenaalbionu.pun.pl www.prawowspia.pun.pl www.bagietka.pun.pl www.shinobipbf.pun.pl www.metin2-gry-mmorpg.pun.pl