szkolauchiha

tu gra sie w naruto


#1 2007-07-03 08:19:47

Shikamaru_Nara

władca

Zarejestrowany: 2007-07-02
Posty: 33
Punktów :   

Klan Nara

Klan Nara

Klan posługujący się cieniem, potrafiący go kontrolować. Ich techniki polegają głównie na unieruchomieniu przeciwnika i wykończeniu go, oczywiście korzystając przy tym z cienia, ale głównym zamierzeniem tych technik jest właśnie unieruchamianie wrogów. Osoby z tego klanu charakteryzują się wysoką inteligencją, oraz trzeźwością umysłu nawet w najtrudniejszych sytuacjach. Podczas walk wymyślają skomplikowane taktyki - jest to charakterystyczny dla nich styl walki, posiadają wiele skomplikowanych technik zwiększających zasięg ich cienia. W walce z przeciwnikiem z klanu Nara trzeba być naprawdę czujnym.
Klan Nara nie jest zbyt duży, to zaledwie grupka ludzi. Jednakże jest ich już więcej, niż było kiedyś. Zazwyczaj są uczynni i walczą dla dobrej sprawy, niektórzy z nich mają skłonności do lenistwa.

Bloodline Limit:
Kontrola cienia, techniki z nim związane.

Cechy na start:
+1 inteligencja, +1 odporność psychiczna
-1 siła, -1 wytrzymałość

Techniki klanowe:


Kage Seisei no Jutsu
Dosłownie "stworzenie cienia''. Shinobi, korzystając z małych spadochronów lub parasolek tworzy na ziemi cień, który posłuży do unieruchomienia przeciwnika innymi technikami.
Typ: Tools
Koszt punktów kondycji: nie dotyczy
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 3-4
Wymagane: Tools: 5



Kage Mane no Jutsu
Podstawowa technika klanu Nara. Polega na unieruchomieniu przeciwnika za pomocą cienia. Posiada jednak limit czasowy, zależny od opanowania techniki i wprawy stosującego. Przeciwnik może częściowo przeciwstawić się wykonując udany rzut na siłę o ST 25.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 30/aktywacja 22/tura
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: 80%
Czas wykonania: 1-4
Wymagane: NinJutsu: 8, Kontrola chakry: 6


Kage Shibari no Jutsu
Silniejsza wersja Kage Mane no Jutsu. Umożliwia także unieruchomienie za pomocą cienia większej liczby przeciwników. Technika ta może działać także na większy dystans niż poprzedniczka. Limit czasowy techniki jest większy, ale technika jest także trudniejsza. Przeciwnik może częściowo przeciwstawić się wykonując udany rzut na siłę o ST 25.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 50/aktywacja 30/tura
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: 85%
Czas wykonania: 1-4
Wymagane: NinJutsu: 15, Kontrola chakry: 13, Kage Mane no Jutsu (15)



Kage Kubi Shibari no Jutsu
Użytkownik tworzy z cienia rękę, którą usiłuje złamać kark przeciwnika. Możliwe tylko po wcześniejszym unieruchomieniu przeciwnika cieniem.
Przeciwnik może częściowo przeciwstawić się wykonując udany rzut na siłę o ST 12.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 45-60,
Obrażenia: Siła x 9, Status: Połamanie (30%)
Celność: 100%
Czas wykonania: 2-5
Wymagane: NinJutsu: 17, Kontrola chakry: 16, Kage Mane no Jutsu (15), aktywna technika unieruchamiająca



Kage Nui
Użytkownik tworzy wąskie paski (igły) z cienia, które mogą równie dobrze unieruchomić , jak i uszkodzić wroga, ale ich głównym zamierzeniem jest uszkodzić wroga; w unieruchamianiu sprawdzają się nieco słabiej. Główną zaletą Kage Nui jest jej szybkość. Przeciwnik może częściowo przeciwstawić się wykonując udany rzut na siłę o ST 5.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 20/igła 20/tura (jeśli unieruchamiamy)
Obrażenia: 30/igła
Celność: 60%
Czas wykonania: 1
Wymagane: NinJutsu: 22, Kage Shibari no Jutsu (15)



Kageyose no Jutsu
Unieruchomienie przeciwnika przy wykorzystaniu wąskich pasków cienia, przypominających te wytwarzanych przy technice Kage Nui. Oblepiają one przeciwnika ze wszystkich stron, tworząc podobny efekt do tego, jakby był związany sznurami. Użytkownik może ruszać się po wykonianiu tej techniki, a ofiara może próbować się uwolnić jeśli wykona pomyślny rzut na siłę o ST 13.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 60
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: 90%
Czas wykonania: 1-2
Wymagane: NinJutsu: 25, Kage Nui (20)


Kage Kujiku
Po rozprowadzeniu cienia wokół obiektu, następuje jego zmiażdżenie. Bardzo trudna i jedna z najlepszych technik klanu Nara, wymaga dużej siły fizycznej. Przeciwnik może częściowo przeciwstawić się wykonując udany rzut na siłę o ST 15.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 70
Koszt punktów kondycji: 50
Obrażenia: Siła x 24
Celność: 100%
Czas wykonania: 2
Wymagane: NinJutsu: 28, Siła: 26, Kage Kubi Shibari no Jutsu (20), aktywna technika unieruchamiająca



Kage Taiyou
Technika wykonywana w trakcie próby unieruchomienia przeciwnika. Użytkownik wysyła w górę ogromną ilość cienia, tworząc w górze pokrywę która rzuca cień na duży obszar pod siebie. Przypomina to nieco zaćmienie słońca. Podczas trwania tej techniki (maksymalnie parę minut) shinobi ma nieograniczone pole do popisu cieniem, techniki działają błyskawicznie i są mniej wyczerpujące.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 110-120
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 4-5
Wymagane: NinJutsu: 33, Kontrola chakry: 18, Kage Seisei no Jutsu (10)


złoto-1000
czakra-10000
bronie-3 kunai,3 shurikeny

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.prawowspia.pun.pl www.arenaalbionu.pun.pl www.bagietka.pun.pl www.shinobipbf.pun.pl www.metin2-gry-mmorpg.pun.pl