szkolauchiha

tu gra sie w naruto


#1 2007-07-03 15:40:19

Shikamaru_Nara

władca

Zarejestrowany: 2007-07-02
Posty: 33
Punktów :   

Shikamaru_Nara

Imię i Nazwisko:
Shikamaru Nara           
Klan:
Nara
RangaDowódca Anbu
Płeć:
Mężczyzna
Wiek:
15 
Charakter:
Zamknięty w sobie , cichy , spokojny , wyluzowany , leniwy , mądry
Wygląd
Ma 1 70 wzrostu białe ( wyjątek w klanie nara ) długie włosy zawiązane w kucyk . Kolczyk w lewym uchu
Historia
Historia Shikamaru i jest długa i nudna i każdy w wiosce zna ją na pamięć
Motto
Nikt nie zazna życia , jeżeli nie pozna śmierci
Cechy:
Siła 20
Wytrzymałośc 20
Szybkość  20
Hp 24 ( 240 )
Wzrok 22
Chakra 30 ( 600 )
Kontrola chakry  40   
Inteligencja 24
Jutsu:
TaiJutsu 10   
GenJutsu 10   
NinJutsu 30
Tools 10
Techniki
Kai 2
Technika polegająca na rozproszeniu GenJutsu. Użytkownik koncentruje chakre, składa ręce w pieczęć tygrysa i krzyczy: Kai!
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 15
Obrażenia: nie dotyczy
Zasięg:: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 2
Wymagane: NinJutsu lub GenJutsu: 5, 
Nemuri Jutsu 2
polega na uśpieniu przeciwnika, przez dotknięcie go palcem w plecy. Jutsu nie przydaje się w walce, ponieważ trzeba utrzymywać stały kontakt z uśpionym (trzymać palec na jego plecach). Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 10/tura
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 1
Wymagane: GenJutsu: 5
Senen Goroshi 3
Śmieszna technika, do jej użycia stosowany jest znak tygrysa. Jest to tak zwana "lewatywka".
Typ: TaiJutsu
Koszt punktów wytrzymałości: 5
Obrażenia: 5,
Status: Unieruchomienie (10%)
Celność: 100% (tylko z zakoczenia)
Czas wykonania: 2
Wymagane: TaiJutsu: 3
Konoha Senpuu 3
Obrotowy szybki kopniak skierowany na przeciwnika.
Typ: TaiJutsu
Koszt punktów wytrzymałości: 10
Obrażenia: 36
Celność: 70%
Czas wykonania: 2
Wymagane: TaiJutsu: 6, Szybkość: 6
Kage Shuriken Bunshin no Jutsu  3
Postać rzuca przed siebie shurikenem, następnie składa pieczęcie i wyrzucona broń dzieli się na kilkadziesiąt, bądź nawet kilkaset kopii cienia..
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 5/replikacja
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 1
Wymagane: NinJutsu: 10
Kage Bunshin no Jutsu 3
Technika polega na stworzeniu swoich klonów z cienia. Każda z tych replik to żywe ciało, z własnym układem przepływu chakry. Mogą one używać wszystkich technik postaci (zużywając przy tym jej chakrę), ale posiadają jedynie jej marny ułamek siły, 1/8 HP.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 20/klon
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 1
Wymagane: NinJutsu: 16, Kontrola chakry: 5
Kage Seisei no Jutsu 3
Dosłownie "stworzenie cienia''. Shinobi, korzystając z małych spadochronów lub parasolek tworzy na ziemi cień, który posłuży do unieruchomienia przeciwnika innymi technikami.
Typ: Tools
Koszt punktów wytrzymałości: nie dotyczy
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 3-4 Wymagane: Tools: 5
Kage Mane no Jutsu 16
Podstawowa technika klanu Nara. Polega na unieruchomieniu przeciwnika za pomocą cienia. Posiada jednak limit czasowy, zależny od opanowania techniki i wprawy stosującego. Przeciwnik może częściowo przeciwstawić się wykonując udany rzut na siłę o ST 25.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 30/aktywacja 22/tura
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: 80%
Czas wykonania: 1-4
Wymagane: NinJutsu: 8, Kontrola chakry: 6
Kage Kubi Shibari no Jutsu 15
Użytkownik tworzy z cienia rękę, którą usiłuje złamać kark przeciwnika. Możliwe tylko po wcześniejszym unieruchomieniu przeciwnika cieniem. Przeciwnik może częściowo przeciwstawić się wykonując udany rzut na siłę o ST 12.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 45-60,
Obrażenia: Siła x 9, Status: Połamanie (30%)
Celność: 100%
Czas wykonania: 2-5
Wymagane: NinJutsu: 17, Kontrola chakry: 16, Kage Mane no Jutsu (15), aktywna technika unieruchamiająca
Kage Nui 10
Użytkownik tworzy wąskie paski (igły) z cienia, które mogą równie dobrze unieruchomić , jak i uszkodzić wroga, ale ich głównym zamierzeniem jest uszkodzić wroga; w unieruchamianiu sprawdzają się nieco słabiej. Główną zaletą Kage Nui jest jej szybkość. Przeciwnik może częściowo przeciwstawić się wykonując udany rzut na siłę o ST 5.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 20/igła 20/tura (jeśli unieruchamiamy)
Obrażenia: 30/igła Celność: 60%
Czas wykonania: 1 Wymagane:
NinJutsu: 22, Kage Shibari no Jutsu (15 )

Ekwipunek :
1000 ryo i broń
3 kunai
3 shuriken


złoto-1000
czakra-10000
bronie-3 kunai,3 shurikeny

Offline

 

#2 2007-07-03 15:41:43

Sasuke Uchiha

nauczyciel

Zarejestrowany: 2007-07-02
Posty: 30
Punktów :   

Re: Shikamaru_Nara

jeny poco to wszystko ej sciagnoles to ze stronki nie????


nauczyciel jutsu
złoto-1000
czakra-1000
bronie-3 kunai,3 shurikeny

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.nightwood.pun.pl www.wige2011egzaminie.pun.pl www.3lipca.pun.pl www.speedwaymenager.pun.pl www.zubr.pun.pl