szkolauchiha

tu gra sie w naruto


#1 2007-07-02 17:59:32

Shikamaru_Nara

władca

Zarejestrowany: 2007-07-02
Posty: 33
Punktów :   

Techniki TaiJutsu

Karakuri
Jedna z podstawowych technik TaiJutsu, jest to błyskawiczny unik. Postać odskakuje w tył, do przodu lub w bok. Zwiększa szansę na unik o 50%.
Typ: TaiJutsu
Koszt punktów wytrzymałości: 5
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 1
Wymagane: tai 5


Kage Buyou
Technika stosowana tylko w locie. Postać pojawia się dokładnie pod oponentem, tak jakby był jego cieniem, oraz leci/spada zgodnie z jego trajektorią lotu. Postać wykorzystywana do zmylenia przeciwnika, lub do zaczęcia sekwencji ruchów zaraz po wybiciu przeciwnika.
Typ: TaiJutsu
Koszt punktów wytrzymałości: 5
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 2
Wymagane: TaiJutsu: 3,



Senen Goroshi
Śmieszna technika, do jej użycia stosowany jest znak tygrysa. Jest to tak zwana "lewatywka".
Typ: TaiJutsu
Koszt punktów wytrzymałości: 5
Obrażenia: 5, Status: Unieruchomienie (10%)
Celność: 100% (tylko z zakoczenia)
Czas wykonania: 2
Wymagane: TaiJutsu: 3


Tokken
Podstawowa technika TaiJutsu. Polega na uderzeniu przeciwnika plecami z rozpędu.
Typ: TaiJutsu
Koszt punktów wytrzymałości: 10
Obrażenia: 12
Celność: 70%, podczas trafienia jest 80% szansy, że cel się przewróci
Czas wykonania: 2
Wymagane: TaiJutsu: 4, Siła: 4


Konoha Reppuu
Technika polegająca na podcięciu nóg przeciwnika i odrzuceniu go do tyłu.
Typ: TaiJutsu
Koszt punktów wytrzymałości: 5
Obrażenia: 20
Celność: 95%
Czas wykonania: 2
Wymagane: TaiJutsu: 4



Ushiro Hi-Ru
Charakterystyczne kopnięcie, wykonuje się je piętą. Po wykonaniu uderzenia wraca się do pozycji wyjściowej, lub kopie się drugą nogą.
Typ: TaiJutsu
Koszt punktów wytrzymałości: 10
Obrażenia: 2x 20
Celność: 85%
Czas wykonania: 1
Wymagane: TaiJutsu: 5,
]


Konoha Senpuu
Obrotowy szybki kopniak skierowany na przeciwnika.
Typ: TaiJutsu
Koszt punktów wytrzymałości: 10
Obrażenia: 36
Celność: 70%
Czas wykonania: 2
Wymagane: TaiJutsu: 6, Szybkość: 6



Konoha Gouriki Senpuu
Atak podobny do Konoha Senpuu, tym razem użytkownik atakuje po zrobieniu paru obrotów.
Typ: TaiJutsu
Koszt punktów wytrzymałości: 20
Obrażenia: 24 + 20
Celność: 65%
Czas wykonania: 3
Wymagane: TaiJutsu: 10, Szybkość: 12



Shishi Rendan
Combo wymyślone przez Uchiha Sasuke. Składa się z czterech elementów. Do wykonania w powietrzu.
Typ: TaiJutsu
Koszt punktów wytrzymałości: 40
Obrażenia: 48
Celność: 70%
Czas wykonania: 3
Wymagane: TaiJutsu: 14


Taren Ken
Technika wymagająca dużej szybkości ataku. Polega na błyskawicznym wprowadzeniu kilku ciosów pięścią. Liczba ciosów: 12
Typ: TaiJutsu
Koszt punktów wytrzymałości: 50
Obrażenia: 20/cios
Celność: 95%
Czas Wykonania: 2
Wymagane: TaiJutsu: 15, Szybkość: 15



Taren Kyaku
Odpowiednik Taren Ken, tylko że teraz ciosy wyprowadzamy nogą. Liczba ciosów: 1k12.
Typ: TaiJutsu
Koszt punktów kondycji: 55
Obrażenia: 3k8/cios
Celność: 95%
Czas wykonania: 1
Wymagane: TaiJutsu: 18, Szybkość: 15



Uzumaki Naruto Rendan
Jak sama nazwa mówi, combo zostało wymyślone przez Uzumakiego. Jest dość skomplikowane, do jego wykonania potrzeba paru osób (lub klonów).
Typ: TaiJutsu
Koszt punktów kondycji: 15
Obrażenia: liczba osób x40
Celność: 95%
Czas wykonania: 3
Wymagane: TaiJutsu: 18, kilka osób


złoto-1000
czakra-10000
bronie-3 kunai,3 shurikeny

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.shinobipbf.pun.pl www.metin2-gry-mmorpg.pun.pl www.prawowspia.pun.pl www.arenaalbionu.pun.pl www.bagietka.pun.pl