szkolauchiha

tu gra sie w naruto

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2007-07-02 22:31:49

Shikamaru_Nara

władca

Zarejestrowany: 2007-07-02
Posty: 33
Punktów :   

Techniki GenJutsu

Bunshin no Jutsu
Użytkownik tej techniki tworzy klony, którymi steruje telepatycznie. Niestety te klony to tylko złudzenia, które nie mogą nic zrobić przeciwnikowi.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 5/klon
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 2
Wymagane: GenJutsu: 3



Nemuri
Jutsu polega na uśpieniu przeciwnika, przez dotknięcie go palcem w plecy. Jutsu nie przydaje się w walce, ponieważ trzeba utrzymywać stały kontakt z uśpionym (trzymać palec na jego plecach).
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 10/tura
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 1
Wymagane: GenJutsu: 5



Kai
Technika polegająca na rozproszeniu GenJutsu. Użytkownik koncentruje chakre, składa ręce w pieczęć tygrysa i krzyczy: Kai!
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 15
Obrażenia: nie dotyczy
Zasięg:: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 2
Wymagane: NinJutsu lub GenJutsu: 5, 


Utsusemi no Jutsu
Technika stosowana by zmylić swojego przeciwnika, polega na emisji swojego głosu ze wszystkich stron. Nie musimy stać bezpośrednio przy wrogu, możemy być od niego oddaleni.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 15
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 3
Wymagane: GenJutsu: 8


Kanashibari no Jutsu
Technika polegająca na sparaliżowaniu wroga. Użytkownik wytwarza złudzenie w postaci nienaturalnej wielkości tygrysów, które okrążają wroga. Ten, nie może się poruszyć sparaliżowany strachem.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 30
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 3
Wymagane: GenJutsu: 8


Kasumi Juuha no Jutsu
Osoba wykonująca tą technike tworzy od kilku do kilkunastu klonów, które są tylko złudzeniem - jednakże bardzo silnym, gdyż klony nie znikają tak łatwo jak w przypadku techniki Bunshin no Jutsu; natomiast osoba która wykonała technikę atakuje z ukrycia, tak, że wygląda to jakby atakowały klony.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 10/klon
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 2
Wymagane: GenJutsu: 13



Nemurihane
Odmiana techniki Nemuri. Zaletą tej techniki jest to, że nie potrzebuje kontaktu z ciałem, a na dodatek można nią uśpić bardzo dużo osób.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 70
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 4
Wymagane: GenJutsu: 14, Kontrola Chakry: 8


Kokuangyo no Jutsu
Te jutsu polega na "zakryciu" jakiejś przestrzeni ciemnością. Dzięki temu przeciwnik/przeciwnicy nie może nas dostrzec, a my go widzimy.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 45/start, 25/podtrzymywanie co turę
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 4
Wymagane: GenJutsu: 20


Tanukineiri no Jutsu
Technika pozwalająca zasnąć w każdej chwili. Użytkownik składa pieczęcie, po czym zapada w sen.
Typ: GenJutsu
Koszt Chakry: 10
Obrażenia: Nie Dotyczy
Celność: Nie Dotyczy
Czas Wykonania: 1
Wymagane: GenJutsu: 4



Kokohi no Jutsu
Zamiana danych przedmiotów w celu zmylenia wroga.
Typ: GenJutsu
Koszt Chakry: 20/przedmiot, 60/budynek
Obrażenia: Nie Dotyczy
Celność: Nie Dotyczy
Czas Wykonania: 3
Wymagane: GenJutsu: 7



Kori Shinchuu no Jutsu
Osoby, które wpadną w tą iluzję mają wrażenie krążenia w kółko po danym obszarze.
Typ: GenJutsu
Koszt Chakry: 50
Obrażenia: Nie Dotyczy
Celność: Nie Dotyczy
Czas Wykonania: 1
Wymagane: GenJutsu: 7


Shintenshin no Jutsu
Podstawowa technika klanu Yamanaka. Polega na przejęciu panowania nad umysłem wroga, tracąc przy tym kontrolę nad swoim ciałem. Technika posiada sporo wad: ma małą celność, a jesli Jutsu nie trafi w przeciwnika, ciało wykonującego na 1k3 minut pozostanie bezwładne. Kolejną wadą jest to, że uszkodzenia jakich podczas hipnozy dozna przeciwnik odczuwa także użytkownik tej techniki.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 25-30
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: 30%
Zasięg: 7m
Czas wykonania: 2
Wymagane: GenJutsu 8



Shinranshin no Jutsu
Polega na przejęciu kontroli nad ciałem przeciwnika, nie tracąc jej jednak nad swoim. Kontrolowana osoba jest w pełni świadoma, traci tylko swobodę ruchów. Jedyną wadą tej techniki jest to, że podczas trwania techniki nie możemy się ruszać.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 40-50
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: 50%
Zasięg: 5m
Czas wykonania: 3
Wymagane: GenJutsu: 12, Shintenshin no Jutsu


Shinmanshin no Jutsu
Technika identyczna z Shinranshin no Jutsu, z jednym wyjątkiem - a mianowicie: możemy się poruszać podczas kontrolowania przeciwnika.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 50-60
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: 60%
Zasięg: zasięg wzroku
Czas wykonania: 3
Wymagane: GenJutsu: 15, Shinranshin no Jutsu


złoto-1000
czakra-10000
bronie-3 kunai,3 shurikeny

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.metin2-gry-mmorpg.pun.pl www.shinobipbf.pun.pl www.arenaalbionu.pun.pl www.lisiepysie.pun.pl www.bagietka.pun.pl